Dlaczego ludzie nazywają mnie sadystą i mówią, że będę torturował wiecznie potępieńców?

2

22 czerwca 2015 - autor: G

Czy mój dar wiecznego życia nie jest wystarczający? Czy ludzie myślą, że muszą straszyć, że potępieni będą torturowani w ogniach piekła? Mój apostoł Jan nie próbował straszyć ludzi w ewangelii, ani w listach, tak samo Paweł.

Użyłem najjaśniejszych słów, jakich mogłem, przez całe moje Słowo:

  • znając wyrok Boży, że ci, którzy tego się dopuszczają, zasługują na śmierć – Rz 1:32
  • ci, którzy bez zakonu zgrzeszyli, bez zakonu też poginą – Rz 2:12
  • komu jesteście posłuszni, czy to grzechu ku śmierci – Rz 6:16
  • Jakie owoce przynosiliście wówczas? Takie, których teraz się wstydzicie; ich końcem jest śmierć – Rz 6:21
  • Zapłatą bowiem za grzech jest śmierć – Rz 6:23
  • Jeśli bowiem żyjecie według ciała, umrzecie – Rz 8:13
  • mowa o krzyżu jest głupstwem dla tych, którzy giną – 1Kor 1:18
  • jak w Adamie wszyscy umierają – 1Kor 15:22
  • Tym jednakże zapachem śmierci ku śmierci, ale tamtym zapachem życia ku życiu – 2Kor 2:12
  • Nowego Przymierza, które nie opiera się już na literze, lecz na Duchu: litera bowiem zabija – 2Kor 3:6
  • Dobra Nowina zasłonięta jest wśród tych, co giną – 2Kor 4:3
  • Kto sieje w ciele, zbierze to, co przynosi ciało – zagładę – Gal 6:8
  • To właśnie dla nich jest zapowiedzią zagłady – Flp 1:28
  • Ich losem jest zagłada, ich bogiem – brzuch – Flp 3:19
  • Zostaną oni ukarani wieczną zagładą – 2Tes 1:9
  • Zwiedzie on wszelką nieuczciwością tych, którzy są na drodze do zagłady – 2Tes 2:10
  • Jezus Chrystus… zniszczył śmierć – 2Tym 1:10
  • A ta, która rodzi ciernie i osty, jest nieużyteczna i bliska przekleństwa, a kresem jej spalenie – Heb 6:8
  • oczyści nasze sumienie od uczynków martwych – Heb 9:14
  • żar ognia, który ma pożreć przeciwników – Heb 10:27
  • my nie należymy do odstępców, którzy mają zginąć – Heb 10:39

Dlaczego zmienili moje słowa: zginąć, śmierć, umrzeć, destrukcja, zniszczyć, na „wieczne męki w piekle”?

Są jak faryzeusze, z którymi miałem do czynienia na ziemi:

Tak to unieważniliście słowo Boże przez naukę swoją. Obłudnicy! Dobrze prorokował o was Izajasz w słowach: Lud ten czci mnie wargami, ale serce ich daleko jest ode mnie. Daremnie mi jednak cześć oddają, głosząc nauki, które są nakazami ludzkimi. Mt 15:6-9

Ci ludzie bardziej kochają tradycję „wiecznych mąk w piekle”, aniżeli mnie. Zniweczyli moje słowa, nadając im nowe znaczenie.

Powiedziałem im, że mój Ojciec może i duszę i ciało zniszczyć w piekle [gehennie] (Mt 10:28-29). Dlaczego ludzie twierdzą, że mają nieśmiertelność bez mojego daru?

Czy mój Ojciec nie ostrzegał przed zjedzeniem owocu z drzewa życia? Czy nie wygnał ich z raju, by temu zapobiec? (Rdz 3:21-24).

Jak jasno powiedziałem w moim Słowie: „Bóg… sam jest nieśmiertelny” (1Tym 6:15). Czy nie mój sługa, Paweł, powiedział, że Ja, Jezus, „który śmierć zniszczył, a żywot i nieśmiertelność na jaśnię wywiódł przez ewangelię” (2Tym 1:10)? On także wam powiedział: „to, co skażone, przyoblecze się w to, co nieskażone, i to, co śmiertelne, przyoblecze się w nieśmiertelność” (1Kor 15:53-54).

Ludzie nie dostają nieśmiertelnych dusz przy stworzeniu. Są zniszczalni i śmiertelni do czasu, aż Ja dam im nieśmiertelność. Nauka o nieśmiertelnej duszy jest jak diabeł, który pierwszy skłamał w tej kwestii: ” I rzekł wąż do kobiety: Na pewno nie pomrzecie!” (Rdz 3:4).

Proszę, powiedz im, żeby przestali oczerniać moją postać i rozprzestrzeniać kłamstwa zagubionym. To przeszkoda, by powiedzieć coś sprzecznego: że ich kocham, ale będę torturował wiecznie ich i ich rodziny i przyjaciół.

Końcowy osąd został opisany w moim Słowie:

I widziałem wielki, biały tron i tego, który na nim siedzi, przed którego obliczem pierzchła ziemia i niebo, i miejsca dla nich nie było. I widziałem umarłych, wielkich i małych, stojących przed tronem; i księgi zostały otwarte; również inna księga, księga żywota została otwarta; i osądzeni zostali umarli na podstawie tego, co zgodnie z ich uczynkami było napisane w księgach. I wydało morze umarłych, którzy w nim się znajdowali, również śmierć i piekło wydały umarłych, którzy w nich się znajdowali, i byli osądzeni, każdy według uczynków swoich. I śmierć, i piekło zostały wrzucone do jeziora ognistego; owo jezioro ogniste, to druga śmierć. I jeżeli ktoś nie był zapisany w księdze żywota, został wrzucony do jeziora ognistego. Obj 20:11-15

Jezioro ogniste to miejsce, gdzie zniszczę śmierć, Hades/Szeol, jak również tych, którzy nie są zapisani w księdze żywota. Czy to nie jest jasne, że „jako ostatni wróg zniszczona będzie śmierć” (1Kor 15:26)?

Tak, mój sąd będzie bardzo nieprzyjemny, ostrzegałem, że ludzie będą smutni i źli, będą płakać i zgrzytać zębami, ale nigdy nie powiedziałem, że płacz i zgrzytanie zębów będzie trwał wiecznie!

Pierwsza śmierć to fizyczna śmierć ciała ludzkiego. Druga śmierć to zniszczenie ludzkiej duszy. Nie mam zamiaru torturować niewierzących przez całą wieczność. To byłoby diabelskie, a ja nie jestem diabłem. Nie ma sprawiedliwości we wiecznym torturowaniu. Moją wieczną karą jest wieczna śmierć… przeciwieństwo życia… kiedy niewierzący zakończą swoją egzystencję i będą wiecznie umarli. Nie ma odwrotu od drugiej śmierci.

To zatwardziałość waszych serc pragnie, bym torturował wiecznie niewierzących.

Kiedy mówiłem przypowieść o bogaczu i Łazarzu, chodziło mi o Hades/Szeol (który zniszczę w jeziorze ognistym) i chciałem zaznaczyć, że bogaty nie dostaje wiecznego życia automatycznie. Pokazałem, że nawet po moim zmartwychwstaniu wielu we mnie nie uwierzy. Nigdy nie miałem na myśli wiecznych tortur… to kompletnie wbrew mojej kochającej i miłosiernej naturze. W ogóle mnie nie znasz?

Źródło: http://www.hellhadesafterlife.com/stop-spreading-lie-eternal-torment

Tłum. Girion

2 thoughts on “Dlaczego ludzie nazywają mnie sadystą i mówią, że będę torturował wiecznie potępieńców?

  1. adi pisze:

    ważny materiał, podawajcie innym: https://www.youtube.com/watch?v=kDE3vH78yWw

    Lubię to

Możliwość komentowania jest wyłączona.

