Newhouse’owie i kontrola „lokalnych mediów” w USA

6 czerwca 2015 - autor: G

Żydzi przejęli „lokalną prasę” w Ameryce. Ktoś pomyśli, że jeśli w Stanach są lokalne gazety, to można założyć całkiem niezły ruch oporu przeciwko propagandzie dużych mediów. Jednakże większość „lokalnej prasy” jest pod kontrolą korporacji, których biura znajdują się mile stąd.

tenit

Imperium Newhouse’ów – żydowskich braci Samuela, Davida i Theodora Neuhaus (nazwisko zmienione na Newhouse), ilustruje nienasycony apetyt syjonistów do kontrolowania opinii publicznej.

Dziś imperium Newhouse’ów kontroluje pod szyldem macierzystej korporacji Advance Publications (posiadanej przez potomków Donalda i Samuela), posiada 40 „lokalnych gazet” wzdłuż USA.

Oto, w jaki sposób Newhouse’owie rozprzestrzeniali swoją działalność:

1895: Solomon Neuhaus urodził się w New York City.

1922: Newhouse kupuje gazetę Staten Island Advance.

1939: Newhouse kupuje Newark Star-Ledger.

1950: Newhouse buys gazetę The Oregonian.

1955: Newhouse kupuje gazetę St. Louis Globe-Democrat.

1959: Newhouse kupuje magazyny Conde Nast (New Yorker, Vogue, Golf Digest, Glamour, Gentlemen’s Quarterly, Parade).

1967: Newhouse kupuje gazetę Cleveland Plain-Dealer.

1980: Newhouse’owie kupują wydawnictwo Random House.

1981: Newhouse’owie kupują sieć systemów telewizji  kablowych z ponad 500 tys. użytkowników.

1982: Newhouse’owie kupują Fawcett Books.

1986: Newhouse’owie kupują Fodor’s Travel Guides.

1995: Newhouse’owie i Time Warner Cable łączą systemy kablowe, by stworzyć większą grupę.

1999: Newhouse’owie kupują Women’s Wear Daily.

2003: Magazyn Forbes wycenia wartość rodziny Newhouse’ów na 15 miliardów dolarów.

Brat Nathanael Kapner

Źródło: http://www.realjewnews.com/?p=223

Tłum. Girion

Advertisements
%d blogerów lubi to: