Wyznanie nawróconego muzułmanina

8

23 kwietnia 2015 - autor: G

Jezus Chrystus to nie Bóg. Dla mnie Bóg to tylko Allah, i wierzyłem, że Allah nigdy się nie ożenił, więc nie miał synów. Więc głosiłem, że Jezus nie jest Bogiem. Kiedy ktoś z tłumu, może muzułmanin, mnie zapytał: Kim jest Jezus? Głosiłem, że nie jest Bogiem, ale pytanie mówi: „Kim jest?”. By dowiedzieć się, kim jest, przeczytałem cały Koran jeszcze raz. 114 rozdziałów, 6666 (wersetów?) w Koranie.

Kiedy go przeczytałem, imię proroka Mahometa znalazłem w Koranie w 4 miejscach, ale imię Jezusa znalazłem w 25 miejscach. Byłem przez to trochę zdziwiony. Dlaczego Koran więcej razy odnosi się do Jezusa? Druga sprawa, nie mogłem znaleźć żadnego imienia kobiety w Koranie. Nie było imion matki proroka, żony, dzieci. W Koranie jest jedna kobieta – Maryja, matka Jezusa.

Zauważ: Posiadając Maryję wpisaną w Koran, pozwala to Rzymowi w dalszej części manipulować muzułmanami i sprowadzać ich do myślenia, że są razem w wierze, a także mogą pracować razem w walce o światową dominację.

I święty rozdział trzeci Koranu nosi nazwę „Rodzina Maryi”, dziewiętnasty – „Maryja”. Zastanawiałem się, dlaczego Koran mówi o tych wszystkich rzeczach, dlaczego o Maryi? Święty Koran rozdział trzeci, werset 34 mówi, że Maryja urodziła się bez grzechu pierworodnego, nie popełniła żadnego grzechu w życiu, była zawsze dziewicą. Rozdział 50, werset 23 mówi, że poszła do nieba wraz z ciałem, nawet wniebowzięcie jest opisane w Koranie.

Zauważ: Niepokalanego poczęcia Maryi zaczął nauczać kościół rzymski w 529 r., wiecznego dziewictwa w V wieku, wniebowzięcie powstało w V wieku i uczyniło z Maryi boginię na wzór pogańskiej „królowej niebios”. Wg tradycji muzułmańskiej. Według tradycji muzułmańskiej powstawał w latach 610-632.

A o Jezusie. Kiedy czytam rozdział 3, wersety od 45 do 55, jest dziesięć punktów, w których Koran opisuje Jezusa. Pierwsze – Słowo Boże, kolejne – Duch Boży, Jezus Chrystus. Następnie Koran opisuje, jak Jezus mówił, gdy miał dwa dni, zaraz po urodzeniu, zaczął mówić. Koran mówi, że Jezus stworzył żywego ptaka z błota.

Zauważ: To dziwne stwierdzenie znaleziono najpierw w ewangelii wg Tomasza, księdze znalezionej tylko w watykańskich apokryfach (nienatchnionych księgach znalezionych tylko w katolickich bibliach).

Wziął trochę błota do ręki, ulepił ptaka i dmuchnął w niego, i stał się żyjącym ptakiem. Więc on może dawać życie, dał życie błotu. Koran mówi, że Jezus uzdrawiał ślepych, trędowatych.

Zauważ: Katolicy wymieszali prawdziwe wersety biblijne do tak dziwnej księgi jak Koran. Księgi, która jest postrzegana jako święta przez niektórych.

Co więcej, Koran mówi, że Jezus ożywiał zmarłych, poszedł do nieba, jest wciąż żywy, a także przyjdzie z powrotem. Wszystkie te rzeczy znalazłem w Koranie.

Według Koranu Mahomet nie jest Słowem Bożym, nie jest Duchem Bożym, nigdy nie mówił, gdy miał dwa dni, nigdy nie stworzył ptaka z błota, nigdy nie wskrzeszał zmarłych, a wg islamu nie jest żywy i nie wróci. Jest tak wiele różnic między tymi dwoma prorokami. Nie nazywałem Jezusa Bogiem. Mój pomysł był taki: on jest prorokiem, większym prorokiem niż Mahomet. Więc pewnego dnia przyszedł do mnie mój nauczyciel, który nauczał mnie przez 10 lat w arabskim college’u, i zapytałem się go – „Nauczycielu, jak Bóg stworzył wszechświat?”, on odpowiedział: „Bóg stworzył wszechświat słowem”. Wtedy się zapytałem: „Słowo” to stwórca, czy stworzenie? Koran mówi, że Jezus to Słowo Boże, a mój nauczyciel powiedział, że jeśli Słowo Boże to stwórca, to znaczy, że Jezus jest Stwórcą. I dlatego muzułmanie nie są chrześcijanami.

Tłum. Girion

8 thoughts on “Wyznanie nawróconego muzułmanina

  1. Jakiego jesteś wyznania?

    Lubię to

Możliwość komentowania jest wyłączona.

  • 787,274 wyświetleń
